Formular de Retur

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 30 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute și livrate:

 - Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi. ( in cazul in care produsul nu este conform se va respinge produsul iar acesta se va intoarce la expeditor)

 - Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje) – in cazul lipsei ambalajului original, se poate percepe un comision de pana la 10% din valoarea produsului.
Este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie/punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului sau sa il deteterioreze la transport.

 - Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

 - Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Produsele cumparate pot fi returnate urmand pasii de mai jos:

    1.    Completează  formularul de retur asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
    2.    În formular, alege una dintre opțiunile de retur: schimb cu același model, schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.
    3.    După aprobarea cererii de retur  un operator va confirma cererea dvs. in 24-48h, dupa care va solicita ridicarea coletului cu un curier din partea noastra.
    4. Dupa receptionarea produselor in termen de 14 zile lucratoare suma produselor va fi rambursata in contul IBAN comunicat de dvs.

SCHIMBURI

IMPORTANT
- Va rugam sa verificati produsele inainte de a le spala sau folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot returna sau schimba.

- In cazul unui produs defect, se va schimba doar piesa care este defecta, iar noi suportam costurile transportului. In cazul in care produsul respectiv nu mai este in stoc, se poate schimba cu oricare alt produs (se achita diferenta daca preturile sunt diferite) sau se poate returna. Daca avem produsul respectiv in stoc iar Dvs. doriti sa schimbati cu alt model, costurile transportului, respectiv 34 lei tur-retur, vor fi suportate de catre Dvs.

- Daca doriti sa schimbati un produs cu un alt model de pe site, completati formularul de mai jos, la contul bancar scrieti „000”, la sectiunea informatii despre produs bifati „schimb cu produse diferite”, iar in campul „defecte sau alte detalii” scrieti codul/codurile produsului/produselor cu care doriti sa schimbati. Noi trimitem curierul sa ridice produsul/produsele de la Dvs (este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie/punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului – pentru produsele neambalate corespunzator, se poate percepe un comision de pana la 10% din valoarea acestora). In cazul in care exista o diferenta de pret, aceasta se va regasi pe awb-ul noului colet, impreuna cu costul transportului tur-retur (34 lei). Aceste costuri vor trebui achitate de Dvs catre curier in momentul in care primiti coletul.